Íratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy ne maradjon le a kedvezményekről és az újdonságiankról!
Használati – kezelési útmutató cipőkhöz
Azért, hogy hosszú ideig elégedett legyen a BRUBECK cipővel, kövesse az alábbi útmutatót:
A termékszavatosság azt jelenti, hogy a vállalkozás által a fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját megfelelő határidőn belül javítsa ki, amennyiben ez a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges, a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek.
Cipő vásárlása esetén a fogyasztó a teljesítés időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Ezen két éven belül élhet reklamációval a Vevő, ha a termék a rendeltetésszerű használat és ápolás ellenére is meghibásodik.
A szavatosság a fogyasztóvédelmi törvény szerint a termékeknek már a vásárlás pillanatában meglévő, rejtett gyártási hibából eredő sérüléseire, hiányosságaira érvényes. Szavatosság nem vonatkozik a használat során elhasználódásból, nem rendeltetésszerű használatból, nem jó méretválasztásból, nem megfelelő ápolásból vagy egyéni sajátosságokból (pl. lábsajátosságok, járási sajátosságok) adódó kopásokra, sérülésekre. Nem érvényesíthető szavatosság a használat során külső tárgy behatása miatt keletkezett anyag sérülésekre sem.
Ha a vásárolt lábbeli mérete vagy színe nem megfelelő, de minőségi (gyártási) hibája nincs, úgy a 14 napos elállási időt követően az Eladó a Vevő visszavásárlási kérelmét indokolás nélkül visszautasíthatja. Elállás a cipők esetében is csak a használatba még nem vett, eredeti csomagolásban visszaküldött, címkével ellátott termékek esetében gyakorolható.
A reklamációt, elállást a Szállítás menüpontban lehet bejelenteni a Visszaküldés menete pontnál az Űrlap kitöltésével, a rendelés számának megadásával.
A szavatossági jogok a következő sorrendben illeti meg a Vevőt: kijavítás, kicserélés, a vételár arányos csökkentése és végső soron a szerződéstől elállással együtt a vételár visszaigénylése.
Kellékszavatossági igény elutasítható:
A reklamáció intézésének szabályait a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet tartalmazza.
A jogszabályok szerint a vásárlást követő 12 hónapig a forgalmazó kötelessége bizonyítani, hogy a sérülés nem rejtett gyártási hibából adódik. A vásárlástól számított 12 hónap elteltével a vásárlónak kell vizsgálat igénylésével bizonyítania, hogy a sérülés gyártási hibából következett be. A termékek ilyen irányú vizsgálatát a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, vagy egyéb vizsgáló cég (pl. a BIMEO Kft., a Hoffer Minőségügyi Szakértői Bt., Cipőkontroll Kft.) végezheti el.
A vizsgálatból származó szakvélemény tekinthető támpontnak a vásárló garanciális igényének elbírálásánál.
A panaszkezelés tartalmától függően Vevő jogosult nemcsak a Békéltető Testülethez, hanem más hatósághoz is fordulni. (Pl., Fogyasztóvédelmi Hatóság)
A Békéltető Testület eljárásában cégünk együttműködik, a hozott határozatnak a Cég nem köteles alávetni magát.
Kiemeljük, hogy az elmút több mint 1 év alatt eddig (2024. 07. 01.) összesen 4 reklamációnk volt. Ebből 2 volt dekorációs elem leválása ( pusztán esztétikai panasz) és csak 2 esetben volt tényleges hiba, talp ragasztási probléma. Ez az eladott mennyiséghez képest elenyésző és erre rendkívül büszkék vagyunk.
Minden esetben törekszünk, hogy vásárlóink maradéktalanul elégedettek legyenek termékeinkkel és szolgáltatásainkkal.